نصب پانل های پیرامونی سوله های صنعتی با پانل مسلح پرین بتن

تاریخ: ۲۷ اردیبهشت ۱۳۹۹اخبار و رویدادها
نصب پانل های پیرامونی سوله های صنعتی با پانل مسلح پرین بتن

یک از کاربردهای پانل های مسلح AAC پرین استفاده از آن برای دیوار پیرامونی و فضاهای داخلی در کارخانه های تولیدی و سوله های صنعتی است. از آنجا که فاصله ی قاب ها 6 متر می باشد به راحتی می توانید یک پانل 6 متری پرین را بین دو دهانه قرار داده و فیکس کند.
اتصال پانل ها به یکدیگر با چسب پرین و اتصال آنها به ستون مطابق با پیوست شش استاندارد 2800 با دو قطعه نبشی 6 بطول 30 سانتیمتر می باشد. دقت ابعادی بالای این پانل ها می تواند پوشش نهایی را حذف و یا در محدوده 3 تا 4 میلیمتر نگاه دارد.
مشخصات فنی پانل های طراحی شده برای این سوله :
1- طراحی پانل ها با در نظر گرفتن حداکثر سرعت باد و حداکثر شتاب زلزله صورت پذیرفته است.
2-هر پانل دارای دو لایه مش (آرماتور) می باشد.
3- با توجه به اینکه فضای پیرامونی سوله به لحاظ عایقی فضای کنترل نشده می باشد، لذا ضخامت آن از سوی کارفرما 20 سانتیمتر تعیین شد.
4-وزن هر پانل 430 کیلوگرم و کلیه پانل ها تا ارتفاع مشخص شده با یک دستگاه کفی 3 تن نصب گردید.
5-پانل ها دارای هوک داخلی بوده و براحتی با دو عدد تسمه قابل نصب می باشد.
6-دیوار حاصل دارای عایق صوتی 50 دسیبل، مقاومت در برابر آتش به مدت 4 ساعت و ضریب هدایت حرارتی 0.12 وات بر متر درجه کلوین می باشد.

مزایا :
1-سرعت در نصب: نصب پانل های دو ضلع طولی سوله شامل نصب 112 عدد پانل 6 متری معادل با 403 مترمربع به همراه نصب جزییات (نبشی و …) در 5 روز صورت گرفته است.
2-حذف عملیات بنایی: کارفرما همزمان با نصب تجهیزات مبادرت به نصب پانل ها نموده است.
3-حذف داربست بندی و کاهش هزینه های مرتبط
4- حذف وال پست های افقی و عمودی ( در صورت استفاده از بلوک با توجه به ارتفاع دیوار و طول دهانه استفاده از وال پست الزامی می باشد.)

پانل های پرین، زیبا و سریع پانل های پرین، سریع و زیبا

مقایسه قیمت
آنالیز یک متر مربع دیوار سوله با آجر چینی 35 سانتیمتری دو رو نما در انتهای این صفحه الصاق شده است. مطابق با قیمت فعلی آرماتور هزینه هر متر مربع دیوار از پانل مسلح AAC پرین 1.790.000 ریال می باشد.که با توجه به قیمت 2260000 ریالی آجر چینی بسیار مقرون بصرفه می باشد.

آجرچینی 35 سانتی دورو نما